Godmorgon!

Det är en härlig Måndagsmorgon idag tycker jag.
Morgonturen med Mally var behaglig & icke-svettig, jag har massa flingor med mjölk i magen, lägenheten är fortfarande skinande ren & ja. Det är bara en väldigt bra start på veckan helt enkelt.
Det känns bra i kroppen.

Jag såg att jag fick en fråga om hur Harry Potter var.
Har helt glömt bort att skriva om den!
Så här kommer en liten snabb recension.

Harry Potter är alltid Harry Potter. Så man vet vad som väntar & det är ganska enkelt att "läsa av" filmen & inte bli särskilt överraskad.
Jag läste 4 av böckerna back in the days & har sett varenda film, men föregående film "The Deathly Hallows Part 1" var så hemskt seg, att jag somnade i biografen. Det gjorde även Andrew.
Så vi var lite efter & fattade inte allt som hände nu, i sista delen. Fail!
Handlingen var inte seg i den sista filmen dock & jag höll inte på att somna en enda gång.
Mycket handling & action. Helt klart sevärd.
Det är skönt att äntligen ha ett slut på en sån väldigt lång saga som jag följt i så många år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0