Här ska bli rent!

Som jag har längtat efter denna dagen.
Snart kommer städpatrullen & skrubbar rent!
Åååh så häärligt det ska bli att komma hem ikväll & ha ett skinande rent hem!
Tjooohoo!

Tyvärr tackade vi nej till Lenny Kravitz eventet ikväll.
Det svider lite i Jennyhjärtat, men vi har alldeles för mycket att göra.
Det är ett privat-event eftersom Andrews jobb ska börja samarbeta med Herr Kravitz.
Kul tycker jag!
Hade varit så roligt att träffa alla viktiga människor & sånt där, men jag prioriterar att se mitt nystädade hem, skruva Ikea-möbler & pussa på lillvalpen.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Avis säger jag. Sulle Andrew komma i kontakt med SlipKnot. Då lägger jag mig på golvet och dör. :( (nr.1 fan)

2011-08-31 @ 18:08:09
URL: http://slonnstam.com
Postat av: Anonym

Skruvarna är kvar,

kartonger med innehåll likaså,

Vovven försvinner inte,



ahhhh

jag hade garanterat prioriterat annat,

men så är man karl i och för sig ;)

Kramar i massor

Pappa

2011-08-31 @ 18:11:03
Postat av: åsa klint

Hej snygging, skönt att du mår bättre:) Snart kommer du heeeeem, tjoho. Fick en underbar ide, om jag får säga det själv:) Lenny och jag skulle vara det perfekta paret! så se till att få till en riktigt het date till mig när allt klaffar så jag tar mig över Atlanten.

Puss å kram till dig och magen

Alla barnen hälsar

2011-08-31 @ 18:50:03
Postat av: Jenny

Sarah - Han jobbar mestadels med metal-band så det skulle inte förvåna mig.. Han känner dom flesta :)



Pappa - Jag veeeeet! Så himla jobbigt att ta ett beslut men vi hade möten med hund-dagispersoner osv.. Svider lite, men det kommer en annan gång! KRAAAM!



Åsa - Haha! Jag tar med honom i Oktober! :) Puss&Kram!

2011-09-01 @ 02:55:50
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0