Lång dag!

Oj vad vi har flängt idag.
Andrews mamma har varit på besök & vi passade på att äta massa gott, hyra bil & handla möbler & ..
Näej hörrni.
Jag är så trött att jag snart trillar ihop.
Orkar inte skriva.

Får skriva mer om allt detta imorgon.
Nu ska jag be Andrew komma till soffan & krama om mig & magen.

Puss på er & TACK igen för alla fina kommentarer, mail, meddelanden!
Så otroligt glad blir jag!
Försöker svara på det mesta men det är så mycket att jag missar lite här & där.
Sorry!

Men jag säger Tack här, igen.
Ni är bäst.



Jag i Meatpacking District, före middagen i fredags

Kommentarer
Postat av: Fatima

Waaah! Vad snygg du är på bilden. Trillar nästan av stolen!

2011-08-08 @ 06:52:12
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com
Postat av: jen

åh va kul med bilder!

du är sjukt snygg i den där outfiten!

2011-08-08 @ 07:40:40
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: Vicktoria Magnusson

Hej jenny!

Läste precis att du ska bli mamma, Grattis till er båda! Så roligt att läsa din blogg, jag följer dig dagligen :D Lycka till med allt.

Kram Vicktoria ( Bf)

2011-08-08 @ 11:38:10
Postat av: Jenny

Fatima - MEN TACK! Åh vad GLAD jag blir! :) Jag känner mig som barbapappa så jag behöver bra kommentarer. Puss på dig!



Jen - tack så himla mycket! Vad glad hag blir! :)



Vicktoria - Vad roligt att du läser! :) Och tack så mycket! Hoppas att allt är superbra med dig också! Kram!

2011-08-08 @ 13:29:56
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0