Lördagsbrunch

Jag rensar gammalt skräp ur garderoben & skrattar så jag har ont i magen åt Andrew som provar sina gamla kläder.
Snart ska vi åka in till Manhattan & möta upp vänner för att äta Brunch.
Jag har redan ätit två frukostar, men en tredje är hemskt välkommen i min mage.

Just ja!
På tal om det där med vikt & mat.
Jag publicerade aldrig era kommentarer på det här inlägget.
Somliga var bara för trista & elaka, så jag vill helt enkelt inte.
Många var dock hjälpsamma & jag tackar så väldigt för er omtanke!

Kommentarer
Postat av: annso

Jag hoppas inte att du tyckte min var elak när jag skrev om att man inte bör äta för två då barnet är så litet. Det var verkligen inte menat på något elakt sätt.

2011-08-14 @ 23:17:01
URL: http://sjusorger.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0