Nyheterna

Kollar NBC New York & surfar runt på bloggar..
Allt stänger ner, alla evakueras & det är inte så muntert här i The City that never sleeps..
Lustigt hur allt kan bli så öde.

Vi har fyllt på med chips, salsa, frukt, granola bars & annat göttigt.
Utifall strömmen går.
Då blir det inte så roligt inte.
Snart ska vi påbörja vattenpåfyllning.

Det är smart att ha mycket vatten om vattenledningarna krashar.

Tänk att jag aldrig varit med om en sån extrem naturkatastrof förut.
Lite läskigt.

Hoppas att det inte blir så hemskt som förutspått..

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas verkligen att allting går bra för er och alla andra där borta!



Kommer Andrew från området och är van vid orkaner?

2011-08-28 @ 00:04:28
URL: http://annaspointofview.blogg.se/
Postat av: hannah

Jag förstår oron, helt klart, och det är lite läskigt. Men samtidigt, känns det inte lite spännande också? Såklart att man inte vill att någon större skada ska ske men det faktum att det som man anser bara händer på film faktiskt händer i verkligheten.. Jag har ingen aning om hur jag skulle reagera, antagligen skulle jag vara lite naiv och inte tro att det var så jäkla farligt. Både tur å synd att jag inte är där nu. Kram

2011-08-28 @ 07:45:23
URL: http://gingertea.blogg.se/
Postat av: Jenny

Anna - Allt är väl än så länge! :) Andrew är inte van orkaner men eftersom det är USA så vet man hur man förbereder sig. Det är lite som allmänbildning. Och man har alltid massa vänner som varit med om naturkatastrofer som kan komma med bra tips.



Hannah - Jag är mest sur att allt är stängt, haha. Så jag gillar inte detta ovädret alls! Och lillvovven får ingen långpromenad & strömmen kan gå. Det är såååå tråååkiigt. Regnet är ju såklart mysigt dock. Jag vet inte jag.. :)

2011-08-28 @ 13:27:39
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0