Och svenska västkusträkor..

Näej nu får jag väl ge mig.
Jag fantiserar ihjäl mig själv om Svensk god mat som jag inte kan få.
Igår efter ytterligare en timmes pizzasallads-googlande, så fick jag för mig att Svenska räkor vill jag minsann ha.
NU!
Jag fantiserade om nyfiskade, salta, västkusträkor.
Eller jag fantiserar fortfarande.

Tur att jag köpte tunnbröd på IKEA när jag var där, så jag kan stilla mina svenska behov lite.
Tunnbröd med creme cheese. Haha.
Allt äts med creme cheese dessa dagar.
Och delicatobollar hittade jag också.
Jag vill inte alls ha något sockrigt eller chokladigt, men det gör mig liksom lite lugn & glad att bara veta att dom finns där.

Andrew påpekar fanska så ofta att jag är helt knäpp dessa dagar.
Och jag håller med honom!




Morgontrött, gravid, knäppgök..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja dom färska från Strömstad som vi åt igår var inte fel, lagom salta mf mkt smak! Vitt vin och kex till det, mums:-)

2011-08-09 @ 13:37:56
Postat av: pappsen

att vara knäpp är helt normalt. det vet jag efter 4 barn. men attan vad man älskar den där knäppgöken!

färska räkor käkade vi i går, 1kg!

må så gött

längtar till oktober-kramkalaset

2011-08-09 @ 13:39:57
Postat av: Jenny

Anonym - GUD SÅ GÖTT! Avundsjuk är jag!



Pappsen - Åh skicka mig ett kilo! Längtar massor efter er! KRAM!

2011-08-09 @ 13:43:59
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag lovar att man tröttnar rätt fort. Om det är till nån tröst ;)

Kan du inte bara bli sugen på nåt du kan köpa i usa. Jäkla typiskt det där alltså :P

2011-08-09 @ 18:40:42
URL: http://gingertea.blogg.se/
Postat av: Hannah

Du är förövrigt jävligt snygg!

2011-08-09 @ 18:44:16
URL: http://gingertea.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja som vanligt är den anonyma jag som skriver från telefonen;-) love you!

2011-08-10 @ 07:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0