Svar på kommentar

Ida B om 10 veckor ♥:
Ska ni ta reda på könet? :)

Jag får denna frågan OFTA.
Och svaret är att vi inte bestämt än.
Andrew vill.
Jag vill inte.

Sen har vi en släkt i Sverige som inte tycker vi ska ta reda på kön & en släkt i Amerika som tycker det är en självklarhet att veta vad som komma skall.

"Så man kan planera" (?!) & göra iordning bebisrum / köpa kläder.
Bullshit tycker jag.
Man kan köpa en vit fin säng & vitt skötbord.
Pynta upp med massa neutrala färger som brun, grön, gräddvit, gul & samma sak med leksakerna.
Jag vill inte ha ett chockrosa rum & prinsessklänningar bara för att det är en tjej, eller massa "grabbiga" fotbollsröjor & annat som är coolt bara för att det är en kille.
NO WAY!

Det är liksom inte min stil.

Så diskussionen fortsätter..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag håller med dig med att man kan pynta med neutrala färger! Är så mycket finare än att allt ska vara rosa eller blått!! :)

2011-08-18 @ 22:30:50
Postat av: Ida B

Det blir spännande att se hur ni gör. :)

2011-08-19 @ 17:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0