2011 Maj - Augusti

Maj

Sommaren var äntligen här & vi drack öl med vänner som aldrig förr



Sen åkte vi till Barbados på Honeymoon.
Det var så underbart!



Juni

Mally växte & följde med oss på alla äventyr



Jag var på mitt första Yankee game



Och klippte håret kort



Sen åkte vi till Fire Island med vänner & hade roligaste, mest galna, lång-helgen någonsin



Juli

Vi gick på Cirque de Soleil & åt massa middagar ute



Den 5:e juli kom chocken.
Jag är GRAVID!



Resten av månaden mådde jag pyton & åt flingor, mjölk, jodgubbar & yogurt varje dag.



Augusti


Dags att flytta! Vi kollade lägenheter & jag mådde illa hela tiden!
Somnade överallt gjorde jag också.


Och så flyttade vi :)



Och gick på middag i Meatpacking. (jag kunde fortfarande dock inte äta..)




Vi såg älskade lilla hjärtat för första gången & vi kunde inte vara mer lyckliga





Fortsättning följer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0