2011 Januari - April

Vilket år!
Här kommer en liten snabb-resume.

Januari

Vi hade precis kommit hem från julfirande i Sverige, det var snöstormskaos & fruktansvärt kallt.
Denna månad festade vi loss en massa & kollade på väldigt mycket film.
Jag började även utöva Yoga & nu är jag fast!




Februari

Vi fortsatte festa, äta ute & umgås med vänner.
Levde loppan med andra ord!
Vi firade vår första bröllopsdag med middag på Peter Lugers Steakhouse.
En annan dag firade vi med krog-runda över hela Manhattan där vi besökte alla barer vi hade dejter osv på :)
Andrew fyllde även år & det firades med buller & bång.



På the Tea Lounge med fina fina vänner.

Mars

Första halvan av denna månaden var Så rolig!
Vi gick på Motörhead, såg musikalen Wicked & jag firade min första St. Pattys day.
Resten av månaden var jag sjuk & hade hemsk feber i nästan 2 veckor.



Trötta sjuklingar på promenad

April

Denna månaden var väldigt speciell eftersom vi räknade ner tills vår lilla älskling skulle komma till oss.



Denna skrutt skulle flyga ända från Montana & vi kunde inte vara mer lyckliga när han äntligen var hos oss



Vi åkte till Tucson/Arizona, solade, badade & gick på Cheap Trick-konsert



Fortsättning följer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0