26 December

Ligger i sängen & äter jordgubbar.
Slö-surfar, läser bloggar & dricker bubbelvatten.
Lillkorven sparkar mig hela tiden i revbenen & det gör så ont att jag ibland nästan tappar andan.
Försöker liksom pressa ner honom med mina händer men det går inte så bra.

Snart ska vi ut & äta middag, sen blir det bio.
Tror att födelsedagsbarnet valt Mission Imppossible. Jag är skeptisk men hoppas den är bra!


Här kommer mer fina paket jag fick :)

2 serveringsfat från Nora Flemming.
Fick också 9 fina små kant-prydnader för olika tillfällen/högtider.
Så himla smart ide!







Och ett armand från Ted Baker



Puss på er!

Kommentarer
Postat av: homework answers

This little things are amazing. I want buy them.

2011-12-27 @ 12:26:14
URL: http://onlinehomeworkhelper.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0