Cravings

Just ja!
Funderar lite på det där med cravings också.

Jag har ju ätit mjölk, yogurt, banan & mexikansk mat som en galning under denna graviditet & kan inte få nog.
Nu undrar jag.
Kommer detta försvinna sekunden som lillkorven kommer till världen?

Kommer jag helt plötsligt älska kaffe & choklad igen?
Kommer jag kunna äta ris utan att kväljas?

Så himla konstigt egentligen hur kroppen bestämmer just nu vad jag vill & inte vill ha, när jag vet att jag egentligen tycker om!
När blir jag normal igen?
haha

Kommentarer
Postat av: teresa

Hej! Första gången jag tittar in här, o läste några inlägg om ditt ris-nono problem! Så jag tänkte bara säga det att min faster hade samma problem när hon var gravid med båda sina kottar, men nu äter hon det som vanligt igen. Sen de där med kaffet har jag hört flera gånger att vissa blir jättesugna på o efter en klunk vill dom inte ha mer.

Ha de bra o lycka till med magen!:)

2011-12-24 @ 00:06:18
URL: http://teresaphotos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0