Längtar

Måste skriva mer om ultraljudet igår!
Det får dock bli lite senare idag för denna morgon är det lite bråttom iväg till frisören.

Men något jag kan säga är, att jag trodde att jag hade en väldigt stark kärlek för lillkorven i magen innan.
Altså.. det går inte att beskriva nu efter hur mycket jag älskar denna bebis & jag längtar så mycket att det nästan gör lite ont i kroppen.
Trodde inte att jag skulle kunna stirra på ett par bilder så väldigt väldigt länge & granska & tycka att allt är så perfekt.
Helt fantastiskt.

Som sagt.
Jag måste skriva & berätta mer senare.
Vill ha ett 3D ultraljud varje dag nu!

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hejsan var gärna med på min dagens blogg tävling där du tävlar om att synas framför mina 350+ läsare. För att veta mer klicka på länken --> http://jaasses.webblogg.se/2011/december/dagens-blogg-10-december-2011.html#comment (länken till tävlingen)



Lycka till!

2011-12-10 @ 14:07:10
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: Papput

Tänk så här,

snart är lillkorven i full 3D dygnet runt hos dig !

Svindlande tanke och så himla skön

Kramar i massor

2011-12-10 @ 14:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0