Lördag

Så vi åkte till Lower East Side & spanade in ett gammaldags tåg (subway) där folk klädde sig som på 20-talet, spelade trubadur & spexade. Det är något projekt som pågår i någon månad & det var en himla mysig stämning där.
Sen gick vi till Plump Dumpling för att äta hot&sour soup, dumplings & general tsaos chicken.
Efter det såg vi The sitter på bio.
Vi tog oss en sväng i West Village så jag fick insupa lite svensk jul på Sockerbit & jag köpte visst med lite godis :)
Måste äta ett par cloetta skumtomtar även om jag inte är sugen alls.
Och vaniljsocker hittade jag!

Nu har vi precis handlat mat & jag är heelt slut!
En dush & sen hoppar jag i mjukiskläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0