Mot flygplatsen

Att åka till Newark den 23:e December är som att spela rysk roulette.
Antingen kommer vi sitta fast i bilköer, eller så kommer det flyta på ganska bra.
(Jag sa ganska..)

Så vi är uppe väldigt tidigt för att fixa iordning allt & har en bil som kommer redan strax efter 8.
Jag har blivit lite virrig av att vara gravid tror jag?! för jag kommer hela tiden på mig själv med att inte ha packat vad jag skrev på listan, fast jag strukit över det.
Suck.
Allt är iallafall klart för lilla Mally!
Mycket går ju att köpa & dom flesta julklapparna skickade vi via UPS i ett stort paket för någon vecka sen så det blir nog inte så knäppt ändå.

Hoppas ni har en väldigt fin dan före dopparedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0