Så himla glad är jag!

Nu har vi öppnat paket i 3 timmar! Helt galet. Det var väldigt många fina paket till lillkorven. Kläder, skor, böcker & en unlimited collection av Snobben-filmer. Till mig själv fick jag så mycket att jag är helt överväldigad. Bland annat en iPhone 4s av Andrew, tangentbord & workstation till min iPad så jag slipper sitta med den i knät hela tiden. Jag fick även armband från Kate Spade, ett halsband från Vienna, fina serveringsfat, pandora berlock & en väldigt fin systemkamera! Som jag sa. Jag är helt överväldigad. Måste ta lite kort med nya kameran & visa er allt fint :)

Kommentarer
Postat av: veronica

sv. Tack så mycket detsamma :) hoppas din jul har varit fin den också.

Kramar!

2011-12-25 @ 21:32:25
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0