Städa städa varje Fredag

OJ vad jag har städat idag!
Det har skurats & fixats & pillats överallt.
Eller nej.
Hela nedervåningen är helt orörd, men det lämnar jag till Andrew.. :)

Ligger ner i soffan nu. Kollar skräp-tv & äter makaronsoppa.
Lillkorven har bollat upp sig helt på ena sidan av magen, så den är helt sned!
Man ser som en stor boll på ena sidan av magen & andra sidan är helt slapp, haha.
Vet inte vart jag lagt mobilen så jag kan tyvärr inte ta kort.
Typiskt!
Vanligtvis är den nästan som klistrad vid min sida, men inte nu när jag har något jag verkligen vill ta kort på/filma såklart.
Oh well.
Det är mest troligt inte sista gången detta händer.

Nu ska jag fortsätta sörpla min soppa.
Hoppas ni har en fin Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0