Tidsinställt

Föregående & detta inlägg skrev jag igår väldigt sent när vi kommit hem från middagen.
Andrew & hans vän sitter nere i Tv-rummet & spelar bas/gitarr superhögt.
Själv sitter jag uppkrupen i fotöljen med datorn i knät & bara njuter av att han har sin bästa kompis här.
Dom har känt varandra hela livet & det är världens finaste vänskap.
Självklart ger detta mig just nu en klump i magen & halsen.
Det är något alldeles speciellt & väldigt jobbigt med hög musik, gitarrspelande & vänskap mellan killar denna tiden på året.
Jag saknar nämligen min storebror så jag tror att hjärtat ska gå i tusen bitar.
Jag saknar att höra honom spela megahög musik, se honom spela gitarr & se honom runt sina bästa bästa barndomsvänner.
År efter år blir jag alltid lika chockad över hur extremt starka & jobbiga känslorna blir just nu.
Trots att det är 7 år sen han lämnade oss.

Så denna lördag är lite upp&ner-vänd.
Därför bestämde jag mig för att ha en liten paus i uppdateringar & bara vila ut på morgonen, krama min hund & älskade Andrew extra mycket.


Kommentarer
Postat av: Ulle

Du e så fin Jenny!! Tänk på dig och hela din familj idag.. <3

Stor kram

2011-12-10 @ 16:33:06
Postat av: mammi

<3

2011-12-10 @ 17:34:09
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: AnnaMalin

Kramar till dig!

2011-12-10 @ 22:58:46
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/
Postat av: Hannah

Kram!!

2011-12-11 @ 00:20:13
URL: http://gingertea.blogg.se/
Postat av: Hanna

Massa massa kramar fulla med kärlek till dig!!!! <3

2011-12-11 @ 10:54:09
Postat av: Helena

Ska vi följa varandra på bloglovin :) ? Kram

2011-12-11 @ 10:58:17
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Ida B

Bamsekram!

2011-12-11 @ 12:11:23
Postat av: pappa

Underbar bild av dig och Ponte

Ja, denna dagen är tung. Dagarna innan också, för man vet hur man kommer att må. I år hade jag tur, för jag var ute med mina "grabbar "och dom tog hand om mig :-)

Kram, nej bamse kram, nej mega kram ....

Nu vet jag, en pappa kram!

större kram går inte att uppbringa

2011-12-11 @ 13:35:13
Postat av: jenny

Tack så väldigt mycket för alla fina kommentarer!

Ni är så otroligt gulliga allihop! <3

2011-12-11 @ 15:48:04
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Marcus Nilsson

Många bra dagar/kvällar/nätter som spenderats i Lönnstams hus. Jag minns många kvällar med hög musik i sällskap av bästa vännerna och mycket luftgitarr. Din bror är stolt över vad du är idag Jenny, glöm aldrig det!

2011-12-12 @ 13:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0