Tillbaka på ruta ett?

Jag har börjat få något slags illamående pga lillkorvens party i min mage som liknar det jag hade i min första trimester.
Crejvar olika sorters mat/vill inte äta alls.
Så jäkla trist!
Men idag är jag munter ändå eftersom det är sista jobbdagen innan en härlig 10-dagars ledighet :)
Ikväll ska vi packa, ha en liten minijulafton & äta indiskt.
Det känns lite onödigt att skicka allt vi ska ge till varandra till Colorado för att sen skicka tillbaka det, så vi ska öppna lite paket redan ikväll.
Även Mally ska såklart få något fint i sin julstrumpa.
Längtar längtar till ikväll.
Hoppas denna dagen går fort fort!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

fy vad jobbigt med illamående, hoppas det går över!

2011-12-22 @ 14:29:58
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0