Saker som ändrats

Sedan jag blev gravid har jag

- Inte ätit ett enda ris-korn (bara lukten får min mage att vända sig ut&in)
- Ätit yogurt, mjölk & banan varje dag.
- Slutat äta godis (kroppen vill inte inte ha)
- Slutat dricka kaffe. Det smakar inte bra längre
- Gråtit oräkneliga gånger till reklam på TV. Det kan vara allt från dom självklara med bebisar till kaffereklam(!!??)
- Köpt en stor ispåse i veckan. MÅSTE ha isvatten bredvid mig hela tiden!

Jag kan

- räkna på fingarna hur många gånger jag ätit glass/chocklad. Dessa två har jag haft ett dagligt intag av tidigare
- inte se mina fötter längre
- knappt plocka upp hundbajset längre. (Hur ska det gå om en månad då vinterjackan även är på?)
- somna på en minut ungefär varsomhellst. Normalt tar det mig minst en timme (om jag inte druckit alkohol)
- känna lukten av kattkiss överallt. Så.Himla.Äckligt!


Oj. Nu måste jag kila till jobbet!

Kommentarer
Postat av: elin ♥ Gravid ♥

Nä, ingen direkt önskan men jag har sedan dag ett haft för mig att det är en pojke där inne, så det ska bli spännande o se om jag har rätt eller fel hihi!



Vissa saker sker nog av en mening! hiih

oj hjälp 20 miljoner, ja, men det har man väl i bakfickan hehe?;)



Jag har haft kanske en veckas illamående aldeles i början, sedn har jag bara varit trött men ändå mått väldigt bra! Så skulle det inte vara för magen så skulle jag inte märka av att jag är gravid hehe!

Magen är verkligen i vägen när man är ute och går med hundarna och ska böjja sig ner och plocka upp efter dom, det är en kamp varje gång:P



kram

2011-12-07 @ 16:43:36
URL: http://flieo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0