Alla hjärtans dag

Jag har haft en så mysig dag med lillbebis trots att hon inte ville sova.
Något konstigt lugn har infann sig på min cykeltur till jobbet.
Kanske hade det med den underbart varma temepraturen & skinande solen att göra.
Fick även sluta lite tidigare, så jag kunde trampa hem & göra lite extra yoga, duscha & laga middag i lugn & ro.
Just nu kollar jag in en ny Yoga-video.
Funderar på om jag skulle klara den & jag tror faktiskt det!
Woop woop!
Jag behöver försöka utvecklas lite lite så det är dags för något nytt.
Denna gången ska jag testa Body By Bethenny Frankel.
Nybörjar nivå & jag tycker om intruktören sen ett tidigare klipp jag gjort.

Hoppas DVDn är bra, för snart är det dags för en klass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0