Födelsedag & konsert

Vi härjade hela helgen & firade vår bröllopsdag.
Inte igår dock. Då låg vi i soffan & somnade omvartannat hela dagen.
Jag är fortfarande så hiskeligt trött!
Gammelkärring. Haha.
Och på tal om gammal! Jag har ju en födelsedagsman här idag.
Wiihoo.
Tyvärr så sabbade jag ju hela presentöppningen med att ge den på lördagsmorgon istället.
Så nu känner jag mig lite halvtaskig som inte har något på den riktiga dagen, haha.

Jag ska smyga in med ett kort & killa honom lite i håret.
Och sen ska vi ju faktiskt på Motörhead ikväll.
Innan det ska Andrew sluta tidigt & fira lite med sina kollegor.
Jag själv ska knapra uppåttjack så jag orkar med kvällen, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0