Hejdå Måndag!

Efter en ganska upp&nervänd dag på jobbet, bestämde jag mig för att Yoga i 30 minuter när jag kom hem & efter det starta köttbullsrullande.
Bra beslut!
Jag är så avslappnad, lugn, trött & gladmätt i magen.
Glamätt är man när man ätit det man älskar mest.

Vi ligger & pillar i håret & håller på att prata om dom kommande månaderna just nu & vi har så mycket kul på G.
Vår första bröllopsdag(!!), Andrews födelsedag, Motörheadkonsert, vänner som kommer på besök, BRÖLLOPSRESAN!
Ja det är massa mer kul på bara några få månader & jag/vi har något att längta efter varje vecka.
Hur underbart är inte det?

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vill också på motörhead!! Fixa en cool t-shirt till mig, din kära syster, din dill, din ja.... :)

2011-02-08 @ 08:15:57
Postat av: Jenny

Jag ska fixa så många tishar att du kommer behöva tapetsera med dom för att få plats!

2011-02-08 @ 13:05:58
Postat av: Daniel

E så happy for u!!! Så mycket fint ni komma skall ha!

2011-02-08 @ 13:36:28
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0