Honeymoon!

Jag har ju helt glömt bort att berätta för er om vår Honeymoon i Maj!
Vi ska till Barbados.
Little Arches heter hotellet.
Så otroligt vackert verkar det vara.
Stället har fått många fina priser för sitt hotell & sin restaurang, så jag har ingen tvekan om att det inte kommer bli absolut fantastiskt.

På fredagarna är det marknad i grannbyn.
Vi får låna cyklar av hotellet som vi kan trampa runt på.
En bubbelpol har vi på verandan, med utsikt över havet.
Det finns enbart 10 rum & hotellet är barnfritt, så det kommer garanterat bli väldigt avslappnande.
Inget skrik & spring, eller packat med folk, bara ett fåtal personer som är där för att slappna av.
Dom har Yoga på morgonen på stranden jag ska gå på & stranden ligger bara några meter från hotellet.
Åh vad jag LÄNGTAR!




Restaurangen som blivit utnämnd till årets bästa, flera gånger om.




Privat poolen



Bekväma stolar & havsutsikt vid tak-poolen




Sol-lounge på taket



Egen bubbelpool på altanen..






Kommentarer
Postat av: bella

Ugnen har jag aldrig provat :) Måste jag testa, jag brukar steka mina i smör haha, så jävla gott.. Jag vet haha, kisset luktar gammal sparris efteråt! :) Vad gör din karl förresten ? Har inte svarat på facebook sist du skrev tror jag! :) Måste kolla.. Ibland kollar man hela tiden och ibland inget alls ..PUSS

2011-02-08 @ 18:19:03
URL: http://issies.blogg.se/
Postat av: Therese

Så fint du har fått det här i bloggen!

Och det där hotellet verkar inte fy skam :)

KRAM

2011-02-08 @ 22:42:54
URL: http://kamtroll.blogg.se/
Postat av: mamsen

Vad skönt det ska bli för er,bättre än en fest i Sverige.

2011-02-08 @ 23:06:48
Postat av: Jenny

Mamma! Det var ingen snälll kommentar!

Jag skulle mer än något annat i världen kunna åka till både Sverige & Barbados men vi har inte råd! :(

2011-02-09 @ 02:13:52
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Emma

Men herregud Jenny!!! Försöker du ta död på mig! Blir så avundsjuk att jag nästan faller ihop ;) själv har jag fullt upp med att skotta snö o klä mig varmt.. Såå skoj! Men är självklart oerhört glad för din skull :) kraaam

2011-02-09 @ 11:36:34
Postat av: Pappsen

Tror inte att det var så menat Jenny !!!!

Klart att en bröllopsresa är nummer ett !!

Relax, sol, goda drinkar, avkoppling

shit vad avis man blir :)



Kramar

Pappa

2011-02-09 @ 13:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0