Jag är en levande zombie

Trots att jag har haft 3 dagar ledigt & jag vet att så många suckar & tänker, men Jenny sluta GNÄLLA (!!), så kan jag inte låta bli att slänga in ett JAGÄRSÅTRÖTT-inlägg.
Jag vet att jag varit ledig i tre dagar & det är lovely.
Men jag kan ju för i helvete inte sova!
Hela helgen har varit katastrofal.
Jag har ingen aning om varför & det gör mig tokig.

Inatt sov jag dock, så jag hoppas att det bara var en tillfällig grej min kropp bestämde sig för att testa.
Not fun.

Det jag ville ha sagt med detta är att jag är extremt trött idag.
Sömnbristen har gett mig ett fint puffigt ansikte samt svidande ögon. YES!
Och jobba ska jag ju göra.
Undrar om lillbebis blir rädd när jag ser ut som en Sumo i ansiktet..?

Bra är att all snö & is har regnat bort, så jag kan cykla!
Woho!
Dåligt är att det ska snöa imorgon igen..

Kommentarer
Postat av: mamsen

Vårtrötthet kanske? Det har jag,inget kul när andra är pigga & alerta.Men det går över,bara man vet vad det är.

Kram

2011-02-07 @ 17:20:23
Postat av: Jenny

Ja det kan det ju vara mamma.

Usch så trist det är!

Kram!

2011-02-08 @ 13:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0