Kan knappt vänta!

Oj vad jag har fixat här hemma.
Med allt man kan tänka sig!
Delvis massor inför helgen.
Vår stora helg!
1 årig bröllopsdag & Andrews födelsedag.
Längtar så mycket efter att få avslöja allt jag pillat & fixat med i evigheternas evighet.
Åååh, cant wait!

Sedan passade jag på att slänga ihop mosters underbara lasagne också.
Det blev 2 formar! Haha.
Ganska mycket lasagne för 2 personer..
Perfekt att frysa & värma upp dock.

Lagade fisk till mig själv kvällen till ära, eftersom Andrew inte tycker vidare mycket om det & just nu är ute på någon konsert.
Åt firren med färsk spenat som jag kokade ihop från scratch! Jomenvisst serni, här slår man på stortrumman såhär på tisdagskvällen.
Och nu till efterätt äter jag lite glass.
Perfekt kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0