Kärlek

Åh.
Jag kollar på nyhetsmorgon just nu & eftersom alla hjärtans dag är på måndag (Går inte att missa i detta landet..) , visar dom idag annorlunda kärlekshistorier.
På senaste tiden har jag varit så extremt anti-kärleksfilmer, jag har inte velat se något romantiskt tjaffs alls & jag är så trött på hjärtan & gullibullull så jag nästan tuppar av.
Men nu sitter jag som klistrad.
Det handlar om en man & en kvinna som var otroligt kära under gymnasiet, men var tvugna att skiljas åt.
Senare i livet försöker mannen få tag på henne igen eftersom han kan inte sluta tänka på henne, även om han har en fru.
Han får reda på att den gamla kärleken också är gift, dom hörs lite ett par gånger via mail & sen avslutas kontakten igen.
Efter ett par år skiljer sig mannen & får reda på att han har en allvarlig njur-sjukdom & behöver en transplantation omedelbart.
En dag när han sökte runt på Facebook, hittade han henne igen (hon hade nu skilt sig från sin man) , dom blev vänner & började prata. Dock nämnde han aldrig sin sjukdom.
Dom mailade i ett par veckor & bestämde att dom måste träffas snart. Båda erkänner att dom aldrig slutat tänkt på den andra personen & dom börjar bestämma datum.
Mannen får då helt plötsligt reda på att han ska in på en akut njurtransplantation.
Att dom äntligen hittat en donator.
Mannen åkte in för att opereras & efteråt frågar han om han kan få träffa sin donator.
Det var såklart hans barndomskärlek.
MEN VAD ÄR ODDSEN!?

Dom förenades totalchockade där på sjukhusbädden & sedan dess har dom varit oskiljbara.
Det är så fint.
För det hände verkligen påriktigt!
Tummen upp för äkta, livslång kärlek!


Kommentarer
Postat av: Hannah

DET borde dom göra en film om!!! :D

2011-04-06 @ 14:52:10
URL: http://gingertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0