Men jävla snö!

Jag tycker inte om att klaga på vädret.
Eller, jo det gör jag för det är var ungefär 50% av denna blogg handlar om.
Jag måste göra det idag igen.
Det har SNÖAT!
Jag får snart en psykisk kollaps.
Vad blir det!?
Och på nyheterna skrattar dom & säger att det aldrig varit så mycket snö i New York, ever!
Men SLUTA SKRATTA!
Detta är inte roligt.

Trots snön så glädjs jag så inninorden åy systeryster & baaaasen (ja det är ju hennes sambo då) som flyttar idag.
Sambolivet tjohej!
Lycka till & allt. Jag ska skicka grattis-till-flytten-kort & blomma.
Det ni!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Nu är dom på plats! Tomt men så skönt för dom,äntligen eget.

Trött är jag, nu en dusch och sängen, ska väl ut o handla lite mer imorgon:)

2011-02-01 @ 22:18:52
Postat av: Anonym

Wohooooo bilder kommer snart :D

2011-02-01 @ 22:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0