Mta.info

Jag är så glad att jag äntligen kan cykla igen till jobbet varje dag!
Det värsta jag vet är trängsel & stress tidigt på morgonen.
Och när det är oväder här, är det ofta ändring på alla Subways, vilket gör att det tar extra lång tid, det är extra mycket folk, det är svettigt & ugh.. Ja, jag gillar det helt enkelt inte.

För att förbereda mig på vad som pågår, klickar jag in mig på MTA.INFO.
Där ser man med en gång om det är ändringar, förseningar osv.
Superbra.
Då vet man vad man har att vänta sig.
Så om ni planerar att åka någonstans när ni är i New York. (Vilket man mest troligt gör varje dag)
Klicka in på hemsidan & kolla läget på morgonen.
Helgerna är ofta fullproppade med olika ändringar osv eftersom dom jobbar på tunnelbanesystemet hela tiden.
Det finns mycket tid att spara om man vet vad som pågår här under gatorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0