Nu är det allvar!

Stavas det alvar eller allvar?!
Orkar inte googla just nu för internet segar som aldrig förr.
Är det bara jag som blir så exremt irriterad när datorn krånglar att man bara vill slänga den utför fönstret & slå sönder saker.
Haha.
Låter som jag har ett gravt problem med ilska nu.
Tur är det väl då att jag ska yoga denna veckan.
Jag veeeet att jag sa det förra veckan & aldrig kom iväg, men vet ni vad?
Nu MÅSTE jag gå, för jag har köpt 5 klasser.
Jomenvisst vet ni.
5 klasser ska jag gå på ionom 30 dagar.
Studion ligger ett stenkast härifrån. Väldigt praktiskt.
Tänkte ta första klassen imorgon.

Woop woop!

Kommentarer
Postat av: åsa klint

Go girl, jag har morgonyoga i city varje torsdag 07.30 och jag längtar varje vecka. Kör även mån 18, visst kan man säga att man är förälskad? Vet du, Elin Sundström är med och kör varje vecka, hon som varit en sån motståndare:)

Vill ha rapport hur det känndes.

KRAMELIKRAM

2011-02-24 @ 21:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0