Oj.

Det var LÄNGE sen vi började dricka vid en brunch & fortsatte till sent inpå natten.
En såndär rolig fylledag.
Ni vet när alla har så kul & man hoppar runt på olika barer & sen in på någon butik som ser kul ut & sen vidare osv..
Man bara virrar runt & har det sådär supertrevligt mitt på ljusa dagen.
Och Brooklyn Brewery hamnade vi på.
Det ska jag skriva om senare när jag mår lite bättre.

Vi sa att vi skulle vila några timmar innan middagen igår eftersom vi var ute väldigt tidigt, men det blev inte så.
Det blev ingen middag heller.
Det blev massa öl & prat & sen blev det pizza istället.
Så jag mår som jag förtjänar.
Men jag hade så kul så det gör inget!

Nu måste jag lägga mig ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0