Paperton

Jag har fått äran att testa en ny APP till min iPad från Paperton.
Här kan man köpa tidningar digitalt & läsa.
Detta betyder inget pappersåtervinnande, inget knöla ner tidningen i väskan för att inse att den är för stor, inga skrynkliga sidor, eller annat krångel.
Och för mig betyder det att jag kan läsa svenska tidningar varje dag om jag så vill!
Jag kan bära runt på en massa tidningar, samlat på ett & samma ställe.
Så smart!
Jag har beställt Världens Vetenskap, Lifestyle Woman, Lifestyle Hälsa, Historien om Andra Världskriget & Lifestyle Home.
Vad kul det ska bli att läsa på svenska igen!
Längtar till jag kan börja!

Läs mer om Paperton HÄR

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Till och med tidningar som jag skulle vilja ha tid att läsa ! Det innebär att vi kan diskutera WWW II och Vetenskap snart ;)

Kramar i massor

Pappa

2011-02-09 @ 13:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0