Peter Luger

Jag glömde berätta om våran middag igår.
Innan tog vi oss ett par drinkar på en mysig bar & ringde bilfirma för att åka 10 kvarter till restaurangen, haha.
Man måste ju lyxa till det ibland.
Väl framme vid Peter Luger, gjorde jag storslagen entre genom att halka & jag gled superlångt på mina knän in i restaurangen. Hahahaha!
Alla kollade & skrattade.
Ni vet en riktig såndär målgest folk gör som spelar proffesionell fotboll, gjorde jag.
Herregud vad jag skrattar bara jag tänker på det.
Undrar hur långt jag gled altså..
Okej. Åter till restaurangbesöket.
Vi blev superkompis med alla i personalen för dom tyckte jag var så rolig, så dom bjöd på öl, vi fick superfin service & jag lovar, den BÄSTA steken jag någonsin ätit.
Då har jag faktiskt haft ganska många fina stekar i mitt liv.
Övriga maten var självklart god, men steken var helt outstandning!



Vi fick chokladmynt som smakade flinta-choklad! Mhhmhmmmmm!



Hej hej :)




Andrew fastnade inte riktigt på kort.


Hahahaha!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0