STRESS!

Åh mitt hjärta hoppade nästan ur halsgropen förut när min bröllopspresent såg ut att inte bli av.
Samtidigt hade lilbebis den mest gråtiga dagen någonsin & det toppade hon med matallergi i slutet av dagen.
Drama i mitt liv.
Efter att ha försäkrat mig om att lillbebis var okej, pussade & kramade jag henne hejdå för helgen.
Jag tycker så mycket om den lilla korven!
Det spelar ingen roll hur mycket hon skriker & hur trött jag blir.
Skrattar hon så smälter jag liksom.

Där kom vi in på sidospår..

Okej.
Så, allergichocken var mild, bebis vinkade hejdå, inga rödljus på vägen hem, inga fartdårar, jag får ett mail om att jag imorgon kan hämta upp min present!
YEEEES!
Dagen som varit en pina, slutade helt fantastiskt bra.

Nu ska jag andas ut.
Äta hemlagad grekiskinspirerad mat, choklad, se på fim, krama mannen & ladda inför imorgon.
Då ska det flägas runt halva Manhattan för att hämta hem mina presenter & Yoga ska jag testa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Drömde att du kom hem, vad vi grät, du och jag och Frida. Lycka! Ha en toppen bröllopsdag! Love you

2011-02-25 @ 06:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0