2 TIMMAR!

Okej.
Jag svävar på moln.
Jag är som i himmelriket.

När jag efter en underbar promenad kom fram till det SPA jag skulle få min massage på, fick jag ett otroligt fint välkomnande.
Jag var 30 minuter tidig, eftersom jag trodde det var mycket längre bort men det gjorde inget.
Kvinnan bakom disken sa att det var ansiktsbehandling & massage inbokat.
Jag insisterade att det enbart var 60 minuters massage, men ville inte bråka & tänkte att 30 minuters ansiktsbehandlig dör jag inte av, så jag hoppade in i rummet, klädde av mig & la mig tillrätta.
Det var den mest himmelska ansiktsbehandligen jag fått i hela mitt liv!
Efteråt gick vi till ett annat rum & där väntade massagen.
Kan vara den bästa jag fått.

När jag helt mosig & snurrig skulle resa mig upp för att börja klä på mig efteråt, kollade jag snabbt på telefonen & inser att jag varit där i 2 timmar!
2 timmars av knådning & pill & aaaaaaah.
Underbart!
Jag är som en ny människa!

Nu ska jag äta mat & bara må bra av att vara så avslappnad!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Njuter med dej!

2011-01-29 @ 22:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0