Aj aj aaaaj!

Helvetes jävla rygg!
Nu har jag sån där nästan nackspärrsvärk som jag får ett par gånger om året.
Det gör så ONT!
Sedan i fredags har jag gått runt & sagt aj, men idag slår det alla rekord.
Nu skulle mammas berömda Jennyryggmassage sitta jäkligt fint.
Mamma, KOM HIT!

Aja.. Färdigklagat på bloggen.

Igår hade vi en riktigt bra dag! Vi åt kinamatslunch, traskade till våran favvobiosalong & såg The Green Hornet.
Jag är ett stort Seth Rogen fan, men filmen var tyvärr sådär. Skrattade riktigt mycket ibland, men sen var den lite långtråkig.. Ah. Hur som haver, vi gick sen till ett par butiker & jag fick vår-hybris av alla blå-vit-randiga & blommiga toppar med puffärm, samt chinos i mörkblått med flätat skärp.
Ge mig VÅÅÅR!

Efter att stillat min impuls att vilja köpa allting NU (!!), åkte vi till vänner som bjöd på middag samt Golden Globe tittande.
Svamprisotto & rödvin, Delikatobollar (Ja, dom sveska! woohooo) & massa kommentarer om kändisarnas kläder, gravida magar osv osv..
Bra kväll!

Nu ska jag dricka en sjuk mängd kaffe, knapra värktabletter & läsa bloggar

Kommentarer
Postat av: mamsen

Men nu har ju Andrew sett hur han ska göra så han måste hjälpa dej! Basta!

Kan du skypa nån dag?

Jag jobbar en del nu :) Riktigt mycket!!!!

2011-01-17 @ 17:40:49
Postat av: Hanna

Mmmmm dom Sveska delikatobollarna, undrar just hur de smakar ;) hihi!

2011-01-17 @ 19:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0