Bättre

Idag pågår något som nästan aldrig händer & detta skapar lite kaos i hemmet.
Andrew & jag ska upp samtidigt!
Klockan 6:30.
Jag ska upp eftersom jag ska ta tunnelbana idag igen & han ska flyga till.. hmm.. jagminnsintevart & jobba över dagen/natten.
Här kommer dilemmat:
Andrew puffar på mig en sekund efter klockan ringt & säger- Du, kan du gå upp & göra dig iordning först för jag måste hoppa in i duschen snart.
Jag mumlar något ofattbart & drar täcket över mig.
Då säger herrn att han måste sticka om 20 minuter, dvs, badrummet skulle vara ockuperat (människan tar världens längsta duschar) nästan till 7!
Så jag fick fösa mig ur sängen, göra mig klar & nu sitter jag här i soffan igen.
Inte mig emot i denna sekund, men jag ogillar starkt att behöva samsas om utrymme på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0