Beställningshysteri

Här sitter jag & beställer & handlar som om det inte fanns en morgondag.
Mina efterlängtade Ray Bans är på G & lite nytt till mannen.

Idag är det städ-dag för mig.
Tänk att jag faktiskt gillar att städa & tjoffa.
Så många gånger har vi funderat på att ha en städerska som kommer ett par gånger i månaden, men nej, det går inte för mig.
Jag vill pilla & dona själv.
Jag uppskattar inte att ha andra människor i mitt hem!
Det är till och med jobbigt att ha vaktmästaren här enligt mig.
Kan inte förstå hur man tycker om att ha människor runt sig hela tiden som fixar & gnolar.
Jag skulle få ryck!
Men det är väl min svenska mentalitet som slår till & den är ju väldigt olik den amerikanska.

Men det struntar jag i.
Jag gillar att ta hand om mitt hem själv & det är jag faktiskt stolt över.
O-gillar lathet & jagharintetid-människor.
Om man inte jobbar extremt mycket såklart.. då kan jag förstå.
Men ofta finns det alltid ett par timmar över.

Oj vilket moral-inlägg detta blev, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0