Brrr

Jag älskar att vakna upp, inse att det är någon timme kvar tills jag ska jobba, inse att jag sovit hela natten & kura ihop mig i täcket igen för att somna om.
Något jag inte tycker om är att sen, en timme senare när klockan ringer, att stiga upp för att det är så KALLT.
Sätt på värmen då tänker ni!
Men nu är det såhär, jag vill ha på värmen hela kvällen, sen vill jag stänga av den under natten, för då sover jag bättre (?)
Det är sjukt lovely att kura ihop sig för att bli varm.
Och vi har flufftäcket allan, så det passar sig så bra.

Men det är så jäkla jobbigt att stoppa ner första foten på golvet & hasa sig ut för att sätta på kaffe & sen börja morgonrutinerna.
Nu däremot, när jag är klar med pillet & fixet, är det gudomligt skönt igen, för nu sitter jag i soffan, med kläder & kaffe & filt.

Otroligt viktig info detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0