Glad men hungrig

Ytteligare en bra dag.
Att jag fick jobba övertid, att folk körde som idioter, att jag är vrålhungrig men måste vänta på försenad man med mat, är inte roligt, men lika glad för det är jag.
Jag har en oroligt bra känsla i hela kroppen.
Guess why!?

JAG SKA TILL BARBADOS!
Yeeeeeeeeees!
Honeymoon is the shit!
Åh vad jag ska längta varje dag.
Vi har hittat det mest perfekta stället som ligger vid den finaste stranden på hela ön.
Stället är litet, men lyxigt & noll barn.
Det har topp-recensioner & ligger på resemagasins förstahandsval.
Åh det känns så bra!
Äntligen!!

Att jag fick Skypa med mammi tills vi var nöjda har också gjort dagen bättre & att jag fick mina leveranser från J.Crew & Victorias Secret gjorde ju inte dagen sämre det heller.
Och imorgon kommer mina Hunter regnstövlar!

Glad glad glaaaaaad Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0