Godmorgon!

Inga mardrömmar om dom Simpor & grodfötter.
Thank God!
Men jag kan inte släppa tanken på dom där äckliga skådespelarna som hoppar runt i någon slags fiskutklädsel, med uteliggarefrisyr & läppstift.
Fy fan vad äckligt det programmet är/var/kommer ALLTID att vara.
Och Smorr?!
Hur kan man döpa en barnprogramsfigur till SMORR?!
Ughh..

Ja, för er som inte vet, YouTubade jag detta program igår, samt Ika i rutan & jag har ångrat mig ända sen den första sekunden av klippet.
HUR kunde dom få visa program som dessa på TV för barn?!

Jag är traumatiserad för livet

Kommentarer
Postat av: Ida B

Det är såååå vidrigt! Mår lite dåligt när jag ser det, på riktigt!

2011-01-25 @ 18:17:15
Postat av: Therese

Jag älskade Ika i rutan! Och jag diggar henne fortfarande om jag ska vara ärlig.. Det rutiga golvet, skelettet och hennes skelettdans :D



Jag har glömt att höra mig för angående mysteriet, men jag ska ta mig i kragen!



Tack och kram tillbaka :)

2011-01-27 @ 03:05:05
URL: http://kamtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0