Ingen rolig dag

Näej, usch & fy för att ha så ont i ryggen!
Vi fick lite saker uträttade iallafall.
Bland annat att lämna in kläder till en secondhand butik & äta god lunch.
Jag har handlat lite mat & nu väntar soffan.

Jag måste också bara förklara öppet här varför jag inte kan skypa lika ofta längre!
Tidsskillnaden gör det alltid lite krångligt eftersom det aldrig funkar att jag ringer er när jag slutat jobba, eftersom hon är nästan 2 på natten hos er.
Jag är inte ute & vandrar med lillbebis lika mycket, eftersom det är skitkallt, så jag har inte mycket tid när jag jobbar heller.
Och jag skulle kunna ringa när hon sover om dagarna, men just nu sover hon knappt & när hon sover, sover hon på mig, halvliggandes i en stol & dessutom är pappan tillfälligt hemma..
Det blir lite krångligt & jag vill inte göra upp en tid som jag inte kan passa..
Jag tror ni förstår & nu var det förklarat.

Hoppas verkligen att det blir lite ändring snart dock för jag saknar er allihop något fruktansvärt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0