Jävla väder

Ja ni får ursäkta mitt klagande på vädret, men herreguuuud så trött jag blir på detta snö/storm/slaskande så jag bli tokig snart!
GAAAAAAAH!

Inatt ska det snöa & äckla sig heeela natten, så vem vet hur det kommer vara att ta sig till jobbet imorgon.
Förmodligen ett helvete.
Som vanligt efter det har varit nederbörd..
Suck suck & dubbelsuck.

Det har snöregnat hela dagen & samtidigt stormat, så det var ungefär hagel som föll från himlen.
Paraply gick inte att hålla i, det gick bara sönder av blåsten & lillbebis blev superledsen när det gjorde så ont att bli piskad i ansiktet av hagel. Det fattar jag det. Jag ville också grina.
Mer ville jag grina eftersom pappan var hemma & lagade mat i 4 timmar, precis där lillbebis har sin lekhörna, så hon bara grät & ville vara med honom.
Lekrummet i källaren var självklart stängt för att dom nyss målat om & den enda nannyn jag vet i byggnaden, som jag inte ens gillar värst mycket, var LEDIG, så vi kunde inte ha play date heller..
Herregud vad katastrofalt att kolla på en pappa som fridfullt lagar mat med alla kastruller i hela hushållet samtidigt som bebisen bara knorrar & gnäller..
Jag har varit så arg att jag funderade på att smita genom fönstret sådär som dom gör i actionfilmer.

Hur som haver.
Haha. Vilket långt gnälligt inlägg.
Excuse Moi!

Jag mår bra nu iallafall.
Nyduschad med thai-mat i magen & choklad i en skål bredvid mig.

Imorgon måste bli en bättre dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0