Jenny gör misstag

Ja, som ni ser hade jag NOLL minuter över till bloggande denna morgon/ er förmiddag.
Jag var nämligen extremt upptagen med att försöka lista ut om jag var insnöad eller inte.
I desperata & misslyckade försök att komma in på tunnelbanans hemsida, förlitade jag mig på TVn där dom sa att ALLT var stängt.
Jag försökte också ringa familjen & rådfråga dom.
Inget svar & ingen internetuppkoppling.
Jag satt altså i soffan & var förvirrad.
40 minuter innan jag ska börja jobba ringer mamman i familjen jag jobbar för & vi reder ut det hela.
Vädret var förjävligt här, men ok där dom bor.
Så jag slängde mig iväg & pulsade genom snön i evigheter.
Väntade på tunnelbana i evigheter, stod på tunnelbanan, hångelnära med 320957 människor i evigheter.
Do I need to say more?

Nej. Det behöver jag inte.
För jag bestämmer i denna bloggen & nu ska jag äta indisk mat som nyss kom hemlevererad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0