Måndag

Igår somnade jag klockan 8 i soffan.
Precis efter att Boardwalk var avslutat & jag var så mätt att jag höll på att svimma.
Jag har sovitt tills nu.
Gissa om jag är utvilad!?

Jag hade ändå gärna haft en extra ledig dag.
Men det vill man väl nästan alltid.
Det tar dock emot lite extra att åka till jobbet just nu eftersom pappan jobbar hemifrån.
Han är världens trevligaste & jag tycker inget illa om honom alls, men lillbebis blir så upprörd när hon ser honom att det liksom förstör en bra arbetsdag för mig.
Det blir inte alls en lika avslappnad stämmning som det är när bara jag & lillisen är hemma.
Jaja. Som jag sagt tidigare, det är väl förhoppningsvis bara under en kort period & det kunde varit värre.

Ikväll ska jag slänga ihop hemlagat mos & steka kött för hela slanten.
Längtar redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0