Mmmmassaaageee

Här har jag inte tid att sitta & glo denna lördagsmorgon.
Nej det blir inget nyhetsmorgon & kaffe i flera timmar för jag ska på massage.
Mhmhmmm..
60 minuters knådning blir det.
Absolut värt att stiga upp lite tidigare för.
Vi somnade dock supertidigt igår (för en fredagskväll), så jag är inte det minsta trött.
Efter en fantastiskt god middag på ett steak house (hur skulle man översätta det till svenska? kött hus?) åkte vi hem, kollade Boardwalk empire, åt choklad & somnade på soffan.
Sådana kvällar älskar jag att ha emellanåt.

Idag blir det dock andra bullar för vi ska på en Led Zeppelin tribute konsert & innan har vi förfest här med vänner.
Men först lite mer relax som sagt.
Dags för mig att hoppa i kläder & pysa iväg!

Kommentarer
Postat av: pappa

Aahhhhhhhhh

AVUNDSJUK !!!

Ja, Massor

Ahhhhh

Lyssna åt mig och sänd telepatiska R&R vågor

Avundsjuka kramar

Pappa

2011-01-29 @ 14:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0