Till mina nyfikna föräldrar

Jag drack ett glas vin & tre drinkar igår.
Vilket är fullkomligt normalt för en lugn kväll ute.
Vi åkte hem direkt efter Comedy show-grejen & jag sov hela natten.
Drack massa vatten osv osv osv..
Jag fattar verkligen inte varför jag mår så hemskt illa idag.
Men det var inga päronshots (haha) eller annat vilt ståhej.
Jajaaaaa. Så kan det vara & nu är nyfikenheten stillad? :)

Idag har vi kollat Dinner for Schmuks, som var rolig stundvis, men långtråkig & Machete, där dom slaktar folk så huvudena flyger av.
Bra sofflördagsunderhållning.
Ikväll ska vi äta middag med ett par vänner på en Kubansk restaurang i East Village.
Stället heter Cienfuegos & ser så mysigt & annorlunda ut.

Kommentarer
Postat av: Ida B

HAHA

2011-01-09 @ 15:42:45
Postat av: mamsen

Hmmm,ska man tro på det?...eller...?:)

Hur som helst så huvudsaken är att du mår bra nu och sen struntar vi i vad du druckit eller ej, du är ju vuxen nu.

2011-01-09 @ 16:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0