Vattenkaffe

Jag blev inte insöad!
Men jag måste ändå ta tunnebanan eftersom cykelvägarna är täckta med snö, så jag gick uppe så tiiiidigt att jag vet knappt vad jag heter.
Okej, så farligt tidigt gick jag väl inte upp, men idag var det en av dom dära tröttmorgnarna.
Och det värsta är att mitt kaffe smakar mer vatten än kaffe.
Orsak?
Jenny har fått kaffebönor av sin älskade man & köpte därför en elektrisk kaffekvarn.
Nu står det på paketet klart & tydligt att använd mindre kaffe för tusan! Eftersom det kommer bli så start annars.
Jenny tog denna varning på största allvar & använde verkligen mindre kaffe.
Ganska mycket mindre.
Så nu sitter jag här med mitt vattenkaffe & surar lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0