Vinyasa

Åsa - Om nu läser detta, så TACK!
Jag fick en kommentar för månader sen, när jag började Yoga lite smått, att testa Vinyasa.
Jag gjorde det igår & herreguuud vilken träningsvärk jag har!
Tilläggas bör, att jag enbart gjorde 2 x 10 minuterspass som jag hittade på nätet.
Det gör ONT.
Och det var precis den slags yogan som jag letat efter.
Jag tänker ta dom där 10 minutersrutinerna & öva varje dag.
Innan jobbet, på jobbet när lillbebis sover (och när pappan inte är hemma, haha) eller när jag kommer hem.
Nu ska jag verkligen satsa på detta!
Det känns så skönt i hela kroppen efter & sen jag började har hela jag blivit mer harmonisk.
Jag älskar när jag överraskar mig själv!

När vi åker på bröllopsresa erbjuder hotellet Yoga på stranden varje morgon & kväll så det får nog bli min första klass med andra människor & efter sommaren ska jag testa Bikram Yoga på ett ställe precis där vi bor.

Kommentarer
Postat av: åsa klint

Hej gumman, saknar dig

Vi har precis ätit oss proppmätta på tacos, kaffet är snart klart och till det choklad. Alla barnen är hemma, I löv.

Bikramyoga är såååååååå fantastiskt. Finns bara i Stockholm så jag bokar en lektion varje gång jag åker dit. Man svttas extremt mycket men känner sig helt ren efter, både i kropp och själ. Hälsa mannen och kram på dig

2011-01-21 @ 19:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0