Färsk frukt

Igår köpte jag med mig så mycket färsk frukt från affären så hela kylen är fullproppad.
Jag älskar att utbudet är så stort i detta landet.
Så nu äter jag jordgubbar & körsbär till frukost.
Mmmm..
Och ginger tea har jag börjat dricka.
Himlans gott ska jag berätta för er.

Noll bilder har jag tagit under helgen kom jag just på. Fy på mig.
Ibland blir det bara så när man är busy.
Men jag har en helt fantastiskt bra film på våran galen-hund, när han jagar fåglar.
Fast det är kanske inte så himlans roligt för er att se.
Kanske lägger jag upp den ändå.

Nu ska jag äta mer jordgubbar & läsa ett par bloggar.
En ny favorit är HanaPee!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Frukt är det bästa som finns! Och jag kommer äta ihjäl mig på frukt när jag flyttar till Amerikat!

2011-07-19 @ 00:22:29
URL: http://gingertea.blogg.se/
Postat av: jen

Ser verkligen fram emot att få gå och handla där!

Älskade att handla mat när vi va där så mkt förut!

Utbudet är så mcyket större än i Sverige! :)

Och bären - hur 'är priserna på färska bär? Billigare än i sverige? Älskar de amerikanske blåbären!

2011-07-19 @ 07:57:47
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hannah - Ja det är SÅ gott! :)



Jen - Mycket billigare än i Sverige! Ibland fyndar jag 2 paket organic blueberries för 3 dollar! Det är billigt det! :)

2011-07-19 @ 13:07:45
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej Jenny! Herreud va längesen jag kommenterade på din blogg. såg att du läser HanaPee's blogg!! Den är ju helt suverän :) Har följt den några år nu och blir aldrig less. Din är ju såklart en favorit också ahha ;) Kraaaam

2011-07-19 @ 16:54:14
Postat av: jen

SV:

Oh, va bra!!! Då ska här blåbärsfrossa!!! :)

organic dessutom också! Can´t be better?!

Här i sverige får du betala MINST 30 kr för ett

250 g paket blåbär...

2011-07-20 @ 07:24:59
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0