HOPPAS!

Nu är vi äntligen hemma.
Det blev lite senare än vi tänkt, eftersom vi gick ut för att äta middag & fira lite efter lägenhetsvisningarna.



Mmmexikanskt. Yum! Dom tillagar guacamolen vid bordet vilket är himlans mysigt.

Okej. Åter till lägenheterna!
Det visade sig nämligen att en av ställena var som en dröm & vi åkte till mäklarkontoret för att skriva papper!
Åh vad jag hoppas att vi får stället!
Om ett par dagar får vi veta.

Det är en sådandär fin New York-entre med en stentrappa upp & en brun, fin port.
Lägenheten är på första våningen & man kommer in i en fin hall, ett rymligt kök, ett megastort badrum & ljust, luftigt vardagsrum.  Det är första våningen.
JA JAG SA FÖRSTA VÅNINGEN!
Helt galet. Det är TVÅ våningar.
Går man en trappa ner kommer man till ett gigantiskt sovrum, en hall med massa garderober, förvaringsutrymme, tvättstuga & en egen TRÄDGÅRD.
Jag höll på att svimma!
En alldeles egen trä-altan & gröngräs.
Mally skulle vara i himmelriket.
Och det är bara 3 gator bort från stora Prospect Park & tunnelbanan.

På övervåningen är det stukatur runt hela taket & gamla, fina trägolv. Så himla fint!
Jag är i drömmarnas land just nu.

Håll alla tummar & tår för oss!



Såhär glad (& krullig!) är jag!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Men ÅH! Jag blir alldeles lycklig av det du har skrivit!! För er skull såklart men det låter verkligen som New York dröm!! Min NY dröm!! Åhhhhh!

Hoppas hoppas för er skull!

2011-07-25 @ 09:16:39
URL: http://gingertea.blogg.se/
Postat av: mamsen

Ja jag håller alla tummar och tår för er såklart!

2011-07-25 @ 11:11:19
Postat av: Jenny

Hannah - Tack vad snällt! :)



Mamsen - Tack Mami! :)

2011-07-25 @ 13:33:53
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad roligt! Låter verkligen som en dröm! Håller indeed alla tummar och tår för er! :D

2011-07-26 @ 00:10:26
URL: http://annaspointofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0